A China Douglas County hà u più altu tassu di occupazione di i lettu di l'ospitale da quandu a pandemia hà iniziatu a fabbrica è i fornitori |basa di porcellana

U Contea di Douglas hà u più altu tassu di occupazione di i lettu di l'ospitale da quandu a pandemia hà iniziatu

Omaha, Nebraska (WOWT) - Quasi ogni lettu in a Scola Medica di Nebraska hè pienu.I figuri mostranu chì u Contea di Douglas hà a più alta capacità di l'ospitale da u principiu di a pandemia.
Cory Shaw, Chief Operating Officer di Nebraska Medicine, hà dettu: "Hè assai occupatu - impone u sistema di salute in tuttu u statu".
E nuove figure scandalizante mostranu quantu stressante hè u nostru hospitalu.Di tutti i letti medichi è chirurgici in u Metro Omaha, u 92% sò pieni - questu hè u più altu tassu di occupazione chì avemu vistu durante a pandemia.
"Essa occupatu in un ambiente hospitalariu generalmente occupa circa 80-85% di u tassu di occupazione, chì significa chì circa 85% di i nostri letti sò pieni.Oghje u nostru tassu di occupazione hè di 96%.Puderaghju un o dui letti dispunibili in ogni mumentu ", disse Shaw.
U nostru sistema di salute hè aiutatu da misure di salute mirate chì limitanu a chirurgia elettiva.Ma ancu cù questu aiutu, u sistema serà sempre sottu a pressione quantu pussibule.
"In generale, circa 10% à 15% di i letti di l'uspidale è i letti adulti sò pazienti COVID.U restu sò pazienti chì necessitanu hospitalizazione d'emergenza ", disse Shaw.
L'uspidale hà digià trattatu cù e so più grande preoccupazioni, è alcuni pazienti chì anu bisognu di cure di notte anu avà da aspittà.
"In media, ci ponu esse 30-40 pazienti à ghjornu, altrimenti si trovanu in i letti di l'uspidale.Questu ùn hè micca perchè avà ritardemu questi casi ".
Nebraska Medicine hè ora torna à dumandà à e persone di vaccinà per aiutà u nostru staffu medico.Oghje, di i 68 pazienti COVID-19 ospitati quì, più di u 90% ùn sò micca vaccinati.
"Sapete, ci hè basicamente un centru medico di Nebraska chì hè equivalente à i pazienti in i letti in tuttu u statu, è u nostru sistema ùn hè micca pensatu per esse capace di piglià cura di tanti pazienti chì altrimenti ùn sarianu micca ospitali".
Nebraska Medicine hà dettu chì a cosa più preoccupante in u mumentu hè l'incognite nantu à a stagione di gripe chì si avvicina.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021